Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji prosimy o:
1. Kontakt telefoniczny ze sklepem

2. Przesłanie informacji mailowej na adres kontakt@handkate.pl, która powinna zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
D&K Katarzyna Dąbrowska
ul. Łączna 34

05-831 Urzut

Lub dostarczyć do naszego sklepu stacjonarnego:
Sklep Bzik
ul. Mazowiecka 204
05-825 Opypy

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

D&K Katarzyna Dąbrowska
ul. Łączna 34

05-831 Urzut

Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl